۱۰۰ بسته کمک مومنانه بچه‌های پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم در بین نیازمندان توزیع شد

۱۰۰ بسته کمک مومنانه بچه‌های پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم در بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی بچه های پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم طی دومین مرحله کمک های مومنانه همزمان با هفته بسیج در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته معیشتی بچه های پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم طی دومین مرحله کمک های مومنانه همزمان با هفته بسیج در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این بسته شامل شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، حبوبات، مرغ و اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این دومین مرحله توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت است که طی هفته جاری توسط فعالان این کانون و بسیجیان پایگاه مسجد آقاکاظم صورت گرفته است.

 

جبارزاده یادآور شد: حمایت خیرین و سپاه استان در زمینه توزیع این اقلام بسیار ارزنده بود و از لطف و عنایت آنها در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا را ارج می نهیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: این بسته های معیشتی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند صورت می گیرد.

 

جبارزاده بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از 20 مرحله بسته های معیشتی، بهداشتی، آموزشی ویژه دانش آموزان و فرهنگی توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: جهاد همدلی توسط فعالان این کانون ادامه دارد و از خانواده بی بضاعت و نیازمند حمایت خواهیم کرد.

پایان پیام/ 365