پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص) برگزیدگان خود را شناخت

پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص) برگزیدگان خود را شناخت

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹
پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص) که چندی قبل به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بستر فضای مجازی برگزار شد، برگزیدگان خود را شناخت.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، پس از انتشار کاریکاتور موهن از سوی نشریه فرانسوی که خشم و انزجار مسلمانان جهان را در پی داشت، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای معرفی سیره حضرت رسول(ص) اقدام به برگزاری پویش بین المللی پیامبر رحمت(ص) INTERNATIONAL CAMPAIGN FOR THE PROPHET OF MERCYکرد.

 

 
این پویش همزمان با هفته وحدت برگزار شد و علاقه‌مندان برای شرکت در آن باید یک حدیث گهربار از پیامبر اکرم(ص) را انتخاب کرده، می نوشتند و از آن عکس گرفته و با هشتگ‌های # پیامبر رحمت، #نبی-الرحمة، #THE-PROPHET-OFMERCY در شبکه‌های اجتماعی منتشر می کردند.

 

اکنون بعد از استقبال چشمگیر بچه‌های مسجد از این پویش، چهل نفر به عنوان برگزیده این پویش بین المللی انتخاب شدند، این افراد از کانون‌های فرهنگی هنری «منتظران نور» از جهرم، کانون فرهنگی هنری «الهادی» از زنجان، کانون «وارثان نور» از فریمان، کانون امام حسن مجتبی(ع) از خراسان رضوی، کانون «شهدای فیروزآباد» از شهر ری، کانون فرهنگی هنری «محدثه»، اقدام به ارسال تصاویر تهیه شده مرتبط با موضوع پویش در شبکه های اجتماعی کردند.

 

اسامی برگزیدگان پویش بین المللی پیامبر رحمت(ص) به شرح ذیل است:

 

زهرا بختیاری، علیرضا احمدی، علی حسین‌پور، حسین عباسی، امیرعلی حبیبی، نازنین براتی، معصومه احمدی، زهرا مهربان، یاسین مجیدی زاده، محمدعلی فیض‌آبادی، یاسین بهلولوند، ابوالفضل تیموری.
 

 

گفتنی است برگزیدگان می توانند برای دریافت جایزه خود به ادمین اینستاگرام  bachehayemasjed.fahma  و پیام رسان سروش bachehayeemasjed  پیام ارسال کنند.
 
 
 

پایان پیام/ 9