۱۵۰ مجوز الکترونیک برای کانون های مساجد گیلان صادر شد

۱۵۰ مجوز الکترونیک برای کانون های مساجد گیلان صادر شد

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضوانی نژاد از صدور مجوز الکترونیک برای ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به صدور مجوز الکترونیک برای کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: این مجوزهای الکترونیکی بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صادر می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان صدور مجوز الکترونیک را در گروی تکمیل اطلاعات کانون در بخش کاربری کانون در سایت پرتال بچه‌های مسجد دانست و افزود: تاکنون برای ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان مجوز الکترونیک صادر شده است.

وی با بیان اینکه اولویت صدور مجوز الکترونیکی بر اساس امتیاز کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است اعلام کرد: برخورداری کانون از ۲ هزار امتیاز، تطبیق سن مدیر کانون که باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشد، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، ثبت حداقل ۲۰ عضو برای کانون های شهری و ۱۰ عضو برای کانون های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک، داشتن امام جماعت و تکمیل اطلاعات ارکان کانون از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.

رضوانی نژاد تسهیل در فرآیند امور اداری را هدف صدور مجوز الکترونیکی برشمرد و تاکید کرد: سامانه «بچه‌های مسجد» فضایی را فراهم کرده تا کانون‌ها بتوانند از طریق فضای مجازی موارد اداری مربوطه را پیگیری کرده و رفت و آمد آنان به مرکز استان به حداقل برسد.


وی با بیان اینکه ۹۸۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند بیان کرد: با توجه به تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و براساس قانون، باید مجوز مجدد و به صورت الکترونیک برای فعالیت کانون ها صادر شود.

پایان پیام/ 84