ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت برنامه های کانون حضرت رقیه (س)

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت برنامه های کانون حضرت رقیه (س)

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹
صدیقه نظری گفت: از اولویت برنامه های فرهنگی کانون در راستای دومین رویداد ملی فهما، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اهالی روستا به ویژه نوجوانان و جوانان است.

«صدیقه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از اولویت برنامه های فرهنگی کانون در راستای دومین رویداد ملی فهما، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اهالی روستا به ویژه نوجوانان و جوانان است.

 


 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ابراز کرد: به همین منظور بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی را برگزار کردیم و یکی از برنامه هایی که در این هفته برگزار شد، اهدای کتاب به نوجوانان و جوانان روستا بود.








وی با تاکید بر این که مطالعه سطح آگاهی افراد را افزایش می دهد، بیان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا باید در خانه ماند بنابراین می توان از فرصت پیش آمده برای افزایش سطح مطالعه بهره برد و ما با هدف انس بیشتر نوجوانان و جوانان با کتاب اقدام به توزیع کتاب در بین آنها کردیم.








نظری ابراز کرد: از برنامه های محوری کانون، اجرای طرح ملی شنبه های کتاب است که هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی اولین شنبه های کتاب به صورت مجازی برگزار شد و قصد داریم این طرح را همچنان ادامه دهیم.








مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، کلیپ های ۶۰ ثانیه ای با محتوای معرفی کتاب و ویژگی یک کتاب خوب تهیه شده و در فضای مجازی منتشر شد.







وی در خاتمه عنوان کرد: از دیگر فعالیت های کانون، اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم است که در هفته کتاب و کتاب خوانی با تجلیل از فعالان این حوزه برگزار شد.

پایان پیام/ 586