اجرای طرح اطعام کریمانه هم زمان با وفات حضرت معصومه (س)

اجرای طرح اطعام کریمانه هم زمان با وفات حضرت معصومه (س)

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در تداوم اجرای پویش مهربانی به وقت همدلی هم زمان با شام وفات بانوی کریمه اهل بیت (ع) طرح اطعام کریمانه اجرا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، گفت: در تداوم اجرای پویش مهربانی به وقت همدلی هم زمان با شام وفات بانوی کریمه اهل بیت (ع) طرح اطعام کریمانه اجرا شد.


 

 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد یکهزار پرس غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و سپس در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

 





وی با اشاره به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری در اجرای طرح اطعام کریمانه، بیان کرد: به همت بچه مسجدی های کانون بسته های غذایی در بین خانوارهای نیازمند ساکن ۶ روستا از مناطق محروم زهکلوت و بخش جازموریان توزیع شد.









حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مجلس عزاداری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه برگزاری این مراسم را صرف کمک به نیازمندان کنیم.









مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با اشاره به فعالیت های گروه جهادی کانون، ابراز کرد: با مشارکت بچه های مسجدی کانون، تعدادی از نیازمندان را تحت حمایت این گروه جهادی قرار دادیم و ماهانه به ویژه در مناسبت های مختلف با توزیع کیسه های آرد، سبد غذایی و یا با توزیع غذای گرم از آنها حمایت می کنیم.








وی تاکید کرد: فعالیت های جهادی بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری شهید باکری همواره تداوم دارد و در زمینه تهیه جهیزیه نوعروسان بی بضاعت، کمک به ساخت سرویس بهداشتی و مسکن نیازمندان و همچنین توزیع ماسک رایگان فعالیت داریم.










حجت الاسلام خاوری در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های خیرین و تلاش های بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری، عنوان کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به ما عطا کرده است و امیدواریم این اقدامات هر چند کوچک گره ای از زندگی نیازمندان باز کرده و مورد رضایت حضرت حق قرار گیرد.

پایان پیام/ 586