مشارکت اعضای کانون های مساجد استان زنجان در چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد

مشارکت اعضای کانون های مساجد استان زنجان در چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد از سری برنامه های«ایران قوی» به میزبانی استان گلستان از مشارکت گروه های هنری اعضا کانون های مساجد استان زنجان در این دوره از جشنواره خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به ظرفیت گروه های هنری اعضای کانون های مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد فرصت مناسبی برای معرفی استعدادهای هنری بچه های مساجد استان زنجان است.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به گروه های تئاتر تشکیل شده در کانون های مساجد استان زنجان در قالب جشنواره تئاتر بچه های مساجد اشاره کرد و گفت: این گروه ها تا قبل از شیوع ویروس کرونا در مساجد فعالیت داشتند که به دلیل بیماری کرونا و تعطیلی مساجد و ممنوعیت تجمع فعالیت گروه های تئاتر بچه های مسجد متوقف شده است.

 

وی به برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به میزبانی استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره از سری برنامه های ایران قوی است که در بخش های فیلم کوتاه، مستند کوتاه، فیلمنامه، پویا نمایی و نماهنگ برگزار می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در موضوعات اقتصاد مقاومتی، کسب حلال، علم اندوزی، قناعت، معماری اسلامی ایرانی، ساده زیستی، جهاد، نماز، انقلاب اسلامی، ازدواج آسان، خانواده سالم، مدافعان سلامت و غیره برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان تصریح کرد:  اعضای کانون های مساجد استان زنجان می‌توانند از 6 آذر، تا 25 بهمن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند؛ اختتامیه این جشنواره 18 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

یارمحمدی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بکارگیری ابزار هنر برای ترویج مفاهیم سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تولید آثار متناسب با این سبک زندگی، جهت دهی گرایش‌های هنری در حوزه فیلم و غیره است و هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/ 693