پیام تسلیت مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تهران در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

پیام تسلیت مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تهران در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام قدیریان طی پیامی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده‎ را تسلیت گفت و تاکید کرد: شهادت این مرد بزرگوار که سال‌های متمادی در سنگر علم و دانش منشاء خدمات و برکات زیادی بود، جلوه‌ای دیگر از مقام تسلیم و رضای بندگان خدا خواهد بود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «غلامعلی قديريان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد تهران در پيامي ضمن تسليت شهادت دانشمند شهيد استاد محسن فخری زاده در حادثه تروريستي در تهران، اين ترور بزدلانه را نشانه‌ به بن‌بست رسيدنِ استکبار جهاني به سردستگي آمريکا و صهيونيزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پيشرونده‌ي ايران اسلامي دانست.

متن این پیام به شرح زیر است؛

 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

 

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند ، مردگانند! بلکه آنان زنده اند ، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

 

خانواده ‏مکرّم‏  شهید معزز دکتر محسن فخری زاده رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته فیزیک هسته‌ای

 

 سلام علیکم و رحمة الله

 

بار دیگر دست پلید دشمنان انسانیت و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و صهیونیسم آغشته به خون یکی از بزرگ مردان عرصه دانش و فناوری ایران اسلامی شد.

 

بی شک شهادت دانشمند شهید استاد محسن فخری زاده در حادثه تروریستی تهران، این ترور بزدلانه  نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.

 

رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی چه زیبا فرمودند: شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمانهای بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزش های معنوی دست یافتند.

 

شهادت این مرد بزرگوار که سال‌های متمادی در سنگر علم و دانش منشاء خدمات و برکات زیادی بود، آزمونی برای صبر و استقامت اهل بیت مؤمن و متوکّل ایشان محسوب می شود و جلوه‌ای دیگر از مقام تسلیم و رضای بندگانش خواهد بود.

 

 اینجانب به عنوان خادم مساجد و به نمایندگی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ، ضمن طلب صبر و اجر برای بازماندگان معزّز، از در‌گاه پروردگار متعال ، این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه علمی و نیز همسر، فرزندان و سایر بازماندگان و دوستداران و ارادتمندان ایشان بخصوص ملت ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علوّ درجات را برای روح پاک آن عزیز از دست رفته از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

 

  دعاگوی وجود شریفتان هستم و امیدوارم شفاعت حضرت صدّیقه‏ طاهره (سلام ‏الله ‏علیها) ، شامل حال همه ما علی‌الخصوص آن شهید فقید گردد.

 

پایان پیام/ 40