ملتی که سعادت را در شهادت می بیند از دشمن نمی هراسد

ملتی که سعادت را در شهادت می بیند از دشمن نمی هراسد

تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹
پولاد گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند، ملت ایران، بزرگترین سعادت را شهادت می دانند و با ترور انسان های والایی همچون‌ شهید فخری زاده پیمودن طریق مقدس نظام اسلامی متوقف خواهد شد و خون پاک این شهیدان رشد و تثبیت این نظام مقدس را به ارمغان خواهد آورد.

«علیرضا پولاد» روز یکشنبه (9 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر در پی ترور دانشمند فرهیخته «شهید محسن فخری زاده» اظهار داشت: بار دیگر اوج خباثت، عداوت و کینه ‌توزی دشمنان قسم خورده مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترور شوم دانشمند فرهیخته کشور دکتر محسن فخری زاده نمایان شد و این شهید بزرگوار به جمع یاران شهیدش پیوست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: شهید دکتر محسن فخری‌زاده یکی از مدیران خلاق و برجسته این مرز و بوم بود که نقش بسزایی در ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی کشور داشت و ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست‌های بزدل قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

پولاد ادامه داد: شهید فخری زاده در طول عمر بابرکت خویش منشا خدمات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده بوده و سر انجام مجاهدت های ایشان ختم به شهادت گردید. 

 

وی اظهار داشت: بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی نمادی آشکار از شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و... می باشد که استکبار جهانی را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است.

 

پولاد با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که ما شهادت را سعادت می دانیم، ملتی که شهادت می خواهد از هیچ چیز نمی ترسد، اظهار داشت: دشمنان این آب و خاک بدانند، با ترور انسان های والایی همچون‌ شهید فخری زاده نه تنها پیمودن طریق مقدس نظام اسلامی متوقف نمی شود، بلکه خون پاک این شهدا، وحدت مضاعف، رشد و تثبیت این نظام مقدس را به ارمغان خواهد آورد

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و البته انتقامی سخت در انتظار آنان خواهد بود.

 

پایان پیام/ 647