خلق ۹۹ لبخند، سهم بچه های مسجد داودقلی زنجان در تاریخ ۱۳۹۹/۹/۹

خلق ۹۹ لبخند، سهم بچه های مسجد داودقلی زنجان در تاریخ ۱۳۹۹/۹/۹

تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی گفت: بچه های مسجد داودقلی زنجان سهم خود در رندترین تاریخ قرن را به خلق ۹۹ لبخند بر لب های نیازمندان زنجانی پرداختند.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان و مدیر عامل موسسه شمیم زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: رند ترین تاریخ قرن برای برخی خاطره انگیز است طوری که عده ای دوست دارند تولد فرزندشان و یا تاریخ عقدشان در این تاریخ باشد؛ اما موسسه خیریه شمیم زنجان  تلاش می کند تا حد توان در این تاریخ ظاهرا خاص خاطره ای بسازد، عاشقانه ای از جنس درختی پر مهر برای شادی دل های مردمی مهربان.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در ادامه گفت: شادی ما با شادی مردم تامین می شود چرا که اگر مسلمان از همسایه،هم وطن وهم نوع خود غافل باشد و همدرد و همراه او در مشکلات نباشد مسلمان نیست؛ البته برای یک مسلمان ساختن خاطره ماندگارِ خدمت ، تاریخ خاصی ندارد در دین مبین اسلام هر روز که انسان معصیت نکند و دلی مومنی را خوشحال کند برای او عید است.

 

وی با بیان اینکه سهم ما در رند ترین و خاص ترین تاریخ قرن خودمان نیستیم بلکه خوشحال کردن ۹۹ دل پر مهر، دل هایی از جنس روشنایی و ایمان به خدا است، گفت: ما سعی می کنم از لوازم التحریر تا بسته های معیشتی تا گوشی موبایل دانش آموز و روشن کردن خانه محرومی با بخاری و یا روشنی خانه ای با پرداخت قبوض و اجاره بهای منزل تا غذا برای پرندگان صحرایی وکوهی فراهم نماییم.

 

به گفته امام جماعت مسجد داودقلی زنجان، در این تاریخ بجای تلاش برای ساختن اتفاق کوششیِ ماندگار برای خودمان، سعی می کنیم اتفاقات جوششی همیشگی ماندگار خلق کنیم و خوشحالی خودمان را باهم تقسیم کنیم و شادی را با نیازمندان شریف و عزیز جامعه شریک بشویم.

 

پایان پیام/ 73