توزیع ۱۲۰۰ بسته بهداشتی مقابله باکرونا در خراسان جنوبی آغاز شد

توزیع ۱۲۰۰ بسته بهداشتی مقابله باکرونا در خراسان جنوبی آغاز شد

تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام سبزه کار از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی بین خانواده های نیازمند استان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با ظرفیت ۶۷۳ کانون فرهنگی هنری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از همان ابتدا فعال شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر تداوم این فعالیت‌ها به منظور مقابله با کرونا با همکاری سایر نهادها تاکید کرد و گفت: در همین راستا یک هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی اهدای از سوی ستاد فرمان امام راحل در  شهرستان سربیشه، زیرکوه، درمیان و حاشیه شهر بیرجند توزیع می‌شود.

 

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در نقاط کم برخوردار و محروم خراسان جنوبی توزیع می‌شود، افزود: اولویت توزیع این بسته‌ها برای افرادی است که به دلیل بضاعت کم مالی، خرید لوازم بهداشتی همچون ماسک و ژل ضدعفونی در اولویت آنها نیست.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع این بسته های بهداشتی در قالب طرح سردار شهید سلیمانی در هفته بسیج با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود، بیان کرد: ارزش مجموع این بسته‌ها بهداشتی ۴۰ میلیون تومان است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به توزیع بسته های گوشت نذری در بین نیازمندان استان با مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون طی هشت مرحله بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت از این طریق توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

پایان پیام/ 375