برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون روستای اومال نکا

برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون روستای اومال نکا

تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹
کارگر اومالی از برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکا خبر داد و گفت: این سوگواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و حمایت اداره کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

«آمنه کارگر اومالی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی به همت کانون روستای اومال نکا با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام دخت نبی اکرم(ص) و در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: سوگواره یاس نبوی در نکا در دو بخش کودک ( 6 تا 9 سال) و نوجوانان ( 10 تا 15 سال) برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع فاطمه یگانه دختر پیامبر، فاطمه و سبک زندگی فاطمی و عزاداری، سوگواری و ایین های مذهبی فاطمی ارسال کنند.

 

وی با اعلام اینکه بخش های سوگواره یاس نبوی نکا در بخش قصه گویی در قابل معرفی کتاب، داستان کوتاه و شعرخوانی است، خاطر نشان کرد: علاقمندان آثار خود را حداقل در 5 دقیقه و حداکثر در 10 دقیقه با معرفی خود و نام و نام خانوادگی، سن و بخش شرکت در سوگواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

کارگر اومالی گفت: برای شرکت در سوگواره یاس نبوی، افراد می توانند به آدرس الکترونیکی soog.hosein@gmail.com  و یا شماره واتس اپ 09118248471 و یا به صورت لوح فشرده دی وی دی و سی دی به آدرس پستی نکا، خیابلن انقلاب کدپستی 4841863515 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ارسال کنند.

پایان پیام/ 175