بچه‌های مسجد با تأسی به شهدا، تمام توان خود را در تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم کنند

بچه‌های مسجد با تأسی به شهدا، تمام توان خود را در تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم کنند

تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به رسالت اهالی مسجد بویژه جوانان در تهذیب نفس و فراگیری علوم نافع، گفت: ضرورت دارد که جوانان در این باره مجاهدت کنند و در راه قوی شدن کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به ترور شهید فخری زاده، اظهار کرد: هر قدر ایران در عرصه های مختلف قوی شود، بازدارندگی به همان میزان بیشتر خواهد شد و در صورتی که در زمینه های علمی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی قوی شویم و به دستاوردهای بیشتری دست یابیم، ضریب نفوذ دشمن کمتر خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: برای اینکه بتوانیم در مقابل حربه های دشمن بایستیم و مقابله کنیم، چاره ای نداریم، جز قوی شدن در تمامی عرصه ها، زیرا هر زمان که در خود احساس ضعف و این احساس را ابراز کنیم، طمع دشمن به کشور بیشتر شده و ضربه ای به نظام وارد می کند.

 

حجت الاسلام ذاکر افزود: امروز هر مسئولی که در رسیدن به قوت و قدرت مورد انتظار رهبری معظم انقلاب کوتاهی کند، قطعاً خیانتی غیرقابل اغماض انجام داده است.

 

وی با اشاره به رسالت اهالی مسجد در این زمینه گفت: رسالت اهالی مسجد بویژه جوانان این است که در تهذیب نفس و فراگیری علوم نافع و مورد نیاز کشور مجاهدت کرده و در راه قوی شدن کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطرنشان کرد: بچه های مسجد باید روز به روز ایمان و اخلاص خود را تقویت کرده و با تأسی به شهدای والامقام، تمام توان خود را در راه مقابله با دشمن به کار بگیرند و همه امکانات خدادادی و نیروی جوانی خود را صرف جهاد کبیر کنند و با بصیرت افزایی در خود و دیگران موجبات تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند.

 

پایان پیام/ 40