کمک مومنانه بچه های مسجدی گروه جهادی شهید باکری به ۱۰۰۰ خانوار نیازمند

کمک مومنانه بچه های مسجدی گروه جهادی شهید باکری به ۱۰۰۰ خانوار نیازمند

تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از ابتدای شکل گیری گروه جهادی شهید باکری رودبار جنوب به لطف خداوند تاکنون یکهزار خانوار نیازمند تحت حمایت این گروه جهادی قرار گرفته و کمک های مومنانه دریافت می کنند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های گروه جهادی شهید باکری، گفت: از ابتدای شکل گیری این گروه جهادی به لطف خداوند تاکنون یکهزار خانوار نیازمند تحت حمایت این گروه جهادی قرار گرفته و کمک های مومنانه دریافت می کنند.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با اشاره به این که اکثر خانوارهای نیازمند از خانوارهای بی سرپرست و ایتام هستند، افزود: ماهانه سبدهای غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، کیسه آرد، گوشت قرمز و غذای گرم بسته بندی شده در بین این خانوارها توزیع می شود.

 




وی با بیان این مطلب که طرح ملی راهکار۲ از برنامه های شاخص رواق همدلی طرح ملی ایران قوی است، ابراز کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به وضع موجود سعی داریم کمک های مومنانه خیرین و مردم را جمع آوری کرده و اقلام ضروری و مایحتاج نیازمندان را تهیه کنیم.

 





حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: فعالیت گروه جهادی شهید باکری معطوف یک روستا نیست بلکه بچه های مسجدی بدون کوچکترین احساس خستگی برای خدمت رسانی به نیازمندان به مناطق محروم کوهستانی و صعب العبور می روند و روزهای گذشته ۶۰ کیسه آرد در بین نیازمندان این مناطق توزیع شد.






مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: یکی از برنامه های جهادی کانون کمک به ازدواج جوانان بی بضاعت و تهیه جهیزیه برای دختران یتیم است و در همین راستا ظرف چند روز گذشته با تلاش بچه های مسجدی کانون و جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم توانستیم جهیزیه دختر خانمی که به دلیل عدم توان مالی در تهیه جهیزیه نمی توانست ازدواج کند، را فراهم کنیم.

 




وی اضافه کرد: جهیزیه این عروس خانم شامل اقلامی همچون اجاق گاز، کولر گازی، یک تخته فرش، ظروف آشپزخانه، جاروبرقی و یخچال فریزر به ارزش ۲۲ میلیون تومان بود.

 



 
حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این از آنجایی که در این شرایط حفظ سلامت مردم بسیار مهم است و بسیاری از خانواده ها توان خرید ماسک را ندارند بنابراین هر چند وقت یکبار به کمک خیرین تعداد  یکهزار عدد ماسک خریداری شده و به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود و الحمدالله روز گذشته نیز یکهزار عدد ماسک بهداشتی یکبار مصرف تهیه و توزیع شد.

پایان پیام/ 586