مراسم مجازی هفتمین روز شهادت دکتر فخری‌زاده برگزار می‌شود/ بچه‌های مسجد راه دانشمند هسته‌ای را ادامه می‌دهند

مراسم مجازی هفتمین روز شهادت دکتر فخری‌زاده برگزار می‌شود/ بچه‌های مسجد راه دانشمند هسته‌ای را ادامه می‌دهند

تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با بیان اینکه مراسم هفتمین روز درگذشت شهید فخری‌زاده، ۱۳ آذرماه به صورت مجازی در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) برگزار می‌‌شود، گفت: بچه‌های مسجد در سراسر کشور راه این دانشمند هسته‌ای را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دشمن با ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند حوزه هسته ای و دفاعی کشورمان به دنبال تزلزل در مسیر پیشرفت علمی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: راهی که شهدایی همچون شهید فخری زاده برای فتح قله های پیشرفت آغاز کردند با قدرت و جدیت بیشتر از سوی مردم ایران به ویژه جوانان دنبال می شود و اقدامات خبیثانه دشمنان تزلزلی در مسیر ملت ایران ایجاد نمی کند.

 

امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) (واقع در تهران، خیابان شهید سعیدی، روبروی خیابان ارجمندی راد) افزود: ملت ایران بارها در برهه های مختلف انقلاب اسلامی نشان داده اند هر کدام شان به ویژه دانشجویان می توانند راه شهدا را ادامه دهند و در این زمان، شهید فخری زاده جدیدی باشند و با اهتمام به کسب علم و فناوری های جدید دشمنان را در تضعیف جریان علمی کشور کاملا ناامید کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم هفتمین روز درگذشت شهید فخری زاده، پنجشنبه، 13 آذرماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) به صورت مجازی در مسجد حضرت موسی بن  جعفر(ع) برگزار می شود، تصریح کرد: به همت اهالی این مسجد 600 پرس غذای گرم طبخ و به یاد شهید فخری زاده میان نیازمندان توزیع می شود. همواره توزیع غذای گرم و بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند به یاد یک شهید صورت می گیرد که تا اربعین شهادت محسن فخری زاده، به یاد این دانشمند هسته ای انجام می شود.

 

طباطبایی ادامه داد: پایگاه بسیج مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) از روز جمعه، هفتم آذر ماه که شهید فخری زاده توسط دشمنان ملت ایران به شهادت رسید، تاکنون به معرفی ابعاد مختلف شخصیت این دانشمند حوزه دفاعی و هسته ای کشورمان از طریق تولید محتواهای سمعی و بصری پرداخته است.

 

وی در پایان با بیان اینکه بچه های مسجد در سراسر کشور راه شهید فخری زاده را ادامه می دهند، خاطرنشان کرد: حضور جهادی مسجدی ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا نوع دیگری از ایثار است که ان شاءالله تا نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت. جهاد ابعاد علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد بنابراین تداوم حرکت شهدای هسته ای، دفاع از امنیت کشور، مقابله با کرونا و دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) همه در یک مسیر هستند.

 

پایان پیام/ 397