برگزاری مسابقه «تفسیر کوتاه جزء ۸ قرآن» در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مسابقه «تفسیر کوتاه جزء ۸ قرآن» در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: مسابقه «تفسیر کوتاه جزء هشتم قرآن» در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

«علیرضا دولت آبادی» به طرح ملی «ایران قوی» اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: طرح ملی «ایران قوی» یک طرح ویژه به شمار می رود که ذیل زیست‌‌ بوم فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب ۲۰ هفته) برگزار می شود، اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این بازه زمانی می توانند در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازات آنها نیز ذیل سامانه «بچه‌ های مسجد» ثبت می شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح ملی «ایران قوی» با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت(ع)»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» خواهد بود، ادامه داد: این طرح ملی زیرمجموعه رویداد ملی فهما فعالیت دارد.

 

دولت آبادی ادامه داد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب، ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت های قرآنی مساجد، طرح تفسیر جزء هشتم قرآن کریم را در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ها برگزار می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد زمان و مدت اجرای این طرح را از هشتم آذر تا ۲۲ بهمن سال جاری دانست و گفت: این مسابقه به صورت آنلاین روزانه و از طریق سایت سامانه بچه های مسجد برگزار می شود

 

وی یادآور شد: هر هفته به ۲۰ نفر برتر جایزه  تعلق می گیرد و از شرکت کنندگانی که بیشترین مشارکت را داشته باشند هم تقدیر ویژه به عمل می آید.

 

دولت آبادی گفت: این طرح در زمینه تفسیر آیات جزء هشتم قرآن کریم است که محتوای آموزشی آن در سایت www.bachehayemasjed.ir ارائه خواهد شد.

 

پایان پیام/ 82