تاکنون ۱۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد فارس مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند

تاکنون ۱۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد فارس مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: از تعداد یک هزار و ۲۴۶ کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس، تاکنون ۱۸۰ کانون فرهنگی هنری استان، مجوز الکترونیکی را دریافت کرده اند.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به اینکه از تعداد یک هزار و 246 کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس، تاکنون 180 کانون فرهنگی هنری استان، مجوز الکترونیکی را دریافت کرده اند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برای ثبت نام در بخش مجوز الکترونیکی، موارد آموزشی در کانال آموزشی، فضای ابری و آپارات قرار داده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه همکاران ستاد در حالی پیگیری برای ثبت نام سایر کانون ها هستند، یادآور شد: با توجه به تکمیل اساسنامه در سال گذشته، کانون ها برای ثبت الکترونیکی موظف شدند.

وی با اشاره به اینکه با شرایط مجوز هم آموزش در پورتال اعلام شده است، افزود: بخش مدرک تحصیلی هم برای مدیران کانون ها به آسانی گرفته شده و افراد می توانند با زدن تیک مدرک تحصیلی از این مرحله عبور کنند.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب کانون هایی که پایگاه مقاومت و یا امام جماعت ندارند هم می توانند با تیک رعایت شرط ارکان از این مرحله عبور کنند، اظهار کرد: مجموع امتیاز باید بیش از 2 هزار باشد و اگر امتیاز کم بود مدیران کانون ها هم می توانند با ثبت برنامه های «سه شنبه های تکریم» و «روح مقاومت» به امتیاز مورد نظر برسانند.

وی با اشاره به اینکه با هکتاری کانون ها آمار بیشتر هم خواهد رسید، افزود: مدیر کانون باید مدرک تحصیلی یا شناسنامه و کارت ملی به صورت رنگی بارگزاری کنند.

حجت الاسلام امیدی گفت: از ساعت 10 و 30 تا 12 کارشناس ساماندهی در اتاق کنفرانس به آدرس fars.fahma.org/liveroom منتظر پاسخگویی مدیران کانون هاست و افراد می توانند به شکل مهمان وارد شوند.

 

پایان پیام/ 130