برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور

برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت: یکی از برنامه های کانون فعالیت در راستای زمینه سازی ظهور است و به همین منظور سلسله نشست های تخصصی مهدویت در حال برگزاری است.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون فعالیت در راستای زمینه سازی ظهور است و به همین منظور سلسله نشست های تخصصی مهدویت در حال برگزاری است.






رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: این نشست ها پیش از شیوع کرونا به صورت حضوری بود اما اکنون با توجه به شرایط موجود از طریق مجازی برگزار می شوند.





وی بیان کرد: نشست های تخصصی مهدویت با رویکرد شناخت بیشتر و بهتر سبک زندگی و سیره امام زمان (عج)، ویژگی های یک منتظر واقعی، نشانه های ظهور و همچنین با هدف ترویج سبک زندگی مهدوی برگزار می شوند.






بهادری ابراز کرد: علاوه بر این کتاب هایی در خصوص امام زمان (عج) و مسئله ظهور تهیه کرده و برای مطالعه در اختیار نوجوانان و جوانان مسجدی روستا قرار می دهیم.






رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: برگزاری جلسات دعا و استغاثه برای ظهور، پخش بنر و بروشور با محتوای صلوات و احادیثی از امام زمان (ع) در بین اهالی روستا از دیگر برنامه های کانون در بحث مهدویت است.






وی اظهار کرد: یکی دیگر از این برنامه ها، ماشین نویسی و دیوار نویسی است که به همت بچه های مسجدی کانون در سطح روستا اجرا می شود و در این فعالیت از احادیث و متن هایی زیبایی درباره ظهور استفاده می شود.






بهادری تاکید کرد: البته در تلاش هستیم تا این طرح و برنامه ها را در سطح شهرستان های عنبرآباد و جیرفت اجرا کنیم تا گامی هر چند کوچک در زمینه ظهور آن حضرت برداریم.






رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: یکی از طرح ها و ایده های جدیدی که مد نظر داریم، طرح ساخت المان با مضمون ظهور در سطح شهر عنبرآباد است که اجرای این طرح حمایت شهردار و بخشدار این شهرستان را می طلبد.





وی در خاتمه یادآور شد: پیش از شیوع کرونا به مناسبت های مختلف با حضور نوجوانان و جوانان ویژه برنامه پیاده روی اجرا شده و پس از آن نشست های مهدویت برگزار می شد.

پایان پیام/ 586