مسجد، مدرسه تربیت شهدا

مسجد، مدرسه تربیت شهدا

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹
بچه مسجدی ها همواره در بزنگاه‌های حساس تاريخ در وسط میدان بودند و اکنون هم شهدایی همچون فخری زاده ها که در دامان مسجد تربیت شدند؛ همچنان افتخار بچه مسجدی ها هستند و حرکت در مسیر شهدا مهمترین رسالتی است که برعهده داریم.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ بیش از 10 روز از شهادت سردار محسن فخری زاده سردار سرافراز عرصه علم و جهاد گذشته است؛ روزهایی که همه ما در دلهره از دست دادن و ترور این شخصیت والای انسانی و علمی، انقلابی دیگر به پا شد.

 

هنوز غم از دست دادن سردار حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت از یادمان نرفته و دل های ما از نبود آن سردار دلها غمگین است که خبر پرکشیدن سردار فخری زاده از این دیار آاتشی دیگری بر دلها افکند.

 

مساجد در نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذاری بیش از پیش در روند مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته اند و با تربیت نیروهای ارزشی و انقلابی و شهدایی که رشد یافته در دامان مساجد و با مساجد بوده اند؛ انقلاب را به اوج بالندگی و اقتدار رساندند.

 

شهید فخری زاده، فخر جامعه و جهان با خون خود نه تنها با شهادت از دلها نرفته و نخواهد رفت؛ بلکه خون این شهید جریان ساز شد و این انقلاب با خون شهدای ما بیشتر از همیشه و بالنده تر از قبل در جهان شناخته شده است و امروز بچه مسجدی ها در استمرار راه شهدا و شهید فخری زاده با قوت ادامه راه شهدا می دهند.

 

هر قطره اشک ملت ما در شهادت فرزندان انقلاب، نابودی اسرائیل و آمریکا

«محمدعلی باقری» همه ما در قبال شهدا مسئولیم و در برابر شهید فخری زاده هم مسئولیم؛ به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: باید ادامه دهنده راه این شهید در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی باشیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: قطره قطره اشک ملت ایران و آزادیخواهان جهان در شهادت سردار سلیمانی و فخری زاده، موجب به زانو درآوردن اسرائیل و استکبار جهانی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه شهید محسن فخری زاده، سردار سرافراز عرصه علم و جهاد بود، اظهار کرد: جهاد علمی و پژوهشی این مرد بزرگ عرصه علم و فناوری، موجب بالندگی هر چه بیشتر ایران اسلامی در جهان و عرصه‌های بین المللی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا گفت: اعضای فعال کانون زینبیه نکا همچون همیشه در استمرار راه شهدا و شهید فخری زاده ثابت قدم ایستاده اند و اکنون که به دلیل شیوع کرونا و وضعیت نارنجی در نکا برگزاری مراسم جمعیتی میسر نیست در فضای مجازی ختم قرآن و صلوات و ادعیه های مختلف برقرار است.

 

بچه مسجدی ها با افتخار ادامه دهنده راه شهید فخری زاده ها هستند

«علی اکبر زارعی» هم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: دشمن هیچ گاه نمی تواند با شهادت دانشمنان ما خللی در ادامه راه این انقلاب ایجاد کند و همچنان که مسجد مدرسه تربیت شهدا بوده است اکنون هم در ادامه راه شهدا، ایستاده ایم و به شهدای خود می بالیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول افزود: شهید فخری زاده در عرصه خدمت به ملت بزرگ ایران کارهای اثرگذار و بزرگی را عرضه کرده بود و همه ما با افتخار ادامه دهنده راه این شهید و همه شهدای انقلاب، حریم، حرم، میهن و وطن خواهیم بود.

 

وی خاطر نشان کرد: خون سردار شهید سلیمانی و فخری زاده، بسیاری از افراد را از خواب غفلت بیدار کرده است و امیدواریم همه ما ادامه دهندگان راستین این شهدا باشیم.

 

رسالت بچه مسجدی ها کمک به پیمودن مسیر پیشرفت کشور

«علی شهبازی» هم با اعلام اینکه رسالت بچه مسجدی کمک به پیمودن مسیر پیشرفت کشور است؛ به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: راه شهید فخری زاده و همه شهدا هم راه مسیر پیشرفت بود و همه ما در این راستا با قوت ایستاده ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: تکریم شهدا و خانواده شهدا افتخار بزرگ بچه های کانون های فرهنگی مساجد است که این مهم در سه شنبه های تکریم همان دیدار با خانواده شهدا متبلور است.

وی با اعلام اینکه مهمترین رسالت بچه مسجدی ها در ادامه فعالیت های فرهنگی و هنری که برعهده دارند؛ ماندن در خط انقلاب و ارزش های و آرمان های نظام است،  خاطر نشان کرد: ادامه راه شهدا هم گامی در راستای استمرار راه شهداست که بچه های مسجد در ادامه راه شهید فخری زاده ها استوار ایستاده اند.

 

شهبازی افزود:  پیشرفت، عزت و اقتدار کشور مدیون شهدایی همچون شهید فخری زاده است که با تربیت در مسجد و قرار گرفتن در مسیر الهی راه حرکت در مسیر خوبی ها و ارزش ها را فرا گرفتند و با ایستادن در برابر دشمنان اسلام و انقلاب، جاودانه شدند.

 

وی با اشاره به شکل گیری ستاد مردمی بزرگداشت شهید فخری زاده در زاغمرز بهشهر یادآور شد: در همین راستا پیش بینی شده که ثواب طرح تلاوت نور مساجد به روح مطهر شهدا و به خصوص شهید فخری زاده اهدا شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر گفت: بچه مسجدی ها همواره در  بزنگاه‌های حساس تاريخ در وسط میدان بودند و همین ایستادگی آنان در برابر دشمنان موجب بالندگی ایران اسلامی در جهان شد و اکنون هم شهدایی همچون شهید فخری زاده به عنوان فخر انقلاب و نظام، در بزنگاه انقلاب بار دیگر موجب نجات انقلاب شدند.

 

 

به گزارش شبستان، بچه مسجدی ها همواره در  بزنگاه‌های حساس تاريخ در وسط میدان بودند و همین ایستادگی آنان در برابر دشمنان موجب بالندگی ایران اسلامی در جهان شد و اکنون هم شهدایی همچون فخری زاده ها که در دامان مسجد تربیت شدند و اگر چه نبودشان موجب داغدار شدن همه ما شده است؛ اما همچنان افتخار بچه مسجدی ها هستند و حرکت در مسیر شهدا مهمترین رسالتی است که برعهده داریم.

پایان پیام/ 175