اجرای ۱۲۷ مورد سه شنبه تکریم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان

اجرای ۱۲۷ مورد سه شنبه تکریم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از اجرای ۱۲۷ مورد سه شنبه تکریم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح سه شنبه های تکریم یک طرح ملی است و در استان زنجان موفق شدیم این طرح را در 127 کانون فرهنگی و هنری مساجد به اجرا دربیاوریم.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از اهداف این طرح است.

 

به گفته این مقام مسئول، مجری این طرح کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند و در مرحله نخست با شناسایی خانواده های شهدا، چهره های ماندگار، نوجوانان و جوانان کارآفرین و ممتاز محله که در رشته های علمی و جشنواره ها رتبه های خوبی را کسب کردند تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی هدف از این طرح را تبدیل چهره های ماندگار به سرمایه های اجتماعی و الگوسازی آنان برای جوانان مسجد خواند و افزود: از خانواده های موفق و مفاخر و گروه های جهادی هم در قالب طرح سه شنبه های تکریم، تجلیل می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه 382 باب کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: کانون های مساجدی که این طرح را اجرا می کنند، در سامانه بچه های مسجد بارگذاری خواهند کرد تا از امتیازهای مربوطه برخوردار شوند.

پایان پیام/ 693