بيش از ۴۰۰ كانون فرهنگي مساجد دركهگيلويه مجري طرح اوقات فراغت هستند

بیش از ۴۰۰ كانون فرهنگی مساجد دركهگیلویه مجری طرح اوقات فراغت هستند

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸
دولت‌آبادي گفت: هم اكنون طرح غني‌سازي اوقات فراغت با شعار « اخلاق، نشاط و معنويت» در بيش از ۴۰۰ كانون فرهنگي هنري اين استان در حال برگزاري است.

 

 

به‌گزارش‌روابط‌عمومی ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «علیرضا دولت‌آبادی» با بیان اینکه شعار امسال طرح اوقات فراغت بچه ‌های مسجد «اخلاق، نشاط و معنویت» است، گفت: امسال طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد در ۶ محور از جمله قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، فضای مجازی و شبکه سازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حال حاضر تعداد 620 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد شهر، روستا و عشایر استان با ۵۹ هزار عضو در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

 

وی به برگزاری برنامه‌های طرح اوقات فراغت در کانون‌های مساجد این استان اشاره و اضافه کرد: امسال هر کانون یک برنامه به عنوان طرح شاخص برگزار می‌کند.

 

دولت آبادی با بیان اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از یکم تیر آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال جاری و به مدت دو ماه در سطح کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می ‌شود، یادآور شد: از یکم تا دهم تیرماه در آئین‌های جداگانه‌ای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در مراکز کانون‌های روستایی و شهری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی افتتاح ‌شد.

 

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون طرح غنی سازی اوقات فراغت با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در بیش از 400 کانون فرهنگی و هنری این استان در حال برگزاری است.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل اوقات فراغت کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امسال افراد متقاضی شرکت در این طرح، باید در سامانه «بچه‌ های مساجد» ثبت ‌نام کنند و ثبت‌ نام در سامانه برای شرکت در طرح الزامی است.

 

 

پایان پیام/