كانون‌هاي مساجد اصفهان از طرح‌هاي مرتبط با غدير حمايت مي‌كنند

كانون‌های مساجد اصفهان از طرح‌های مرتبط با غدیر حمایت می‌كنند

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام نيستاني با اعلام حمايت ستاد هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان از طرح‌هاي مرتبط با غدير، گفت: با همكاري سازمان تبليغات اسلامي، همزمان با دهه امامت و ولايت مبلغان به كانون‌ها و مساجد اعزام مي‌شوند.

 

 

به‌گزارش‌روابط‌عمومی ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام «محمدرضا نیستانی» از اجرای طرح فراخوان عمومی «حمایت از طرح‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد» با همکاری سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد و بیان کرد: در همین راستا مقرر است این سازمان از طرح های فرهنگی و هنری، مناسبت هایی همچون دهه کرامت، دهه فجر، اوقات فراغت، غدیر، محرم و صفر حمایت داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تصریح کرد: در آستانه عید غدیر خم، سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری بنیاد بین المللی غدیر این استان در نظر دارد از طرح های فرهنگی و هنری کانون های مساجد با موضوع غدیر حمایت کند که این حمایت ها محتوایی و مادی است.

 

حجت‌الاسلام نیستانی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تا دهم مرداد ماه فرصت دارند، طرح هایی که با محوریت غدیر است را به بنیاد بین المللی غدیر استان اصفهان ارسال کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به ثبت 4500 فعالیت در سامانه بچه های مسجد همزمان با ایام اوقات فراغت تابستان، گفت: ۱۰ درصد از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، توسط کانون های مساجد استان اصفهان اجرا می شود که در این سامانه به ثبت رسیده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اصفهان ابراز کرد: برگزاری ویژه برنامه هایی همچون سواد رسانه ای، دوره های مهدویت پژوهی، سلسله جلسات انس با قرآن کریم، همکاری و تعامل با 80 مرکز تفریحی و فرهنگی به منظور ارایه تخفیف لازم برای استفاده اعضای کانون های مساجد بخشی از این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام نیستانی به برنامه های دهه ولایت و امامت هم اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بنا شد، در ایام دهه ولایت و امامت موضوع اعزام مبلغان به کانون ها و مساجد مورد توجه قرار گیرد.

 

 

پایان پیام/