اجرای فعالیت های قرآنی و فرهنگی کانون ذیل طرح ملی ایران قوی

اجرای فعالیت های قرآنی و فرهنگی کانون ذیل طرح ملی ایران قوی

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹
الهه افتخاری گفت: سعی داریم در دومین رویداد ملی فهما بتوانیم در طرح ملی ایران قوی حضوری فعال داشته باشیم به همین منظور فعالیت های قرآنی و فرهنگی کانون شهید ابراهیم هادی در راستای این طرح ملی اجرا می شوند.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: سعی داریم در دومین رویداد ملی فهما بتوانیم در طرح ملی ایران قوی حضوری فعال داشته باشیم به همین منظور فعالیت های قرآنی و فرهنگی کانون شهید ابراهیم هادی در راستای این طرح ملی اجرا می شوند.






مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت بیان کرد: توجه به گسترش فرهنگ مطالعه در بین اهالی محله مسجد یکی از برنامه های فرهنگی کانون بوده که در این رویداد ملی ذیل طرح ملی ایران قوی به دنبال تحقق آن هستیم.






وی افزود: یکی از برنامه های ما در راستای گسترش فرهنگ مطالعه، راه اندازی کتابخانه کانون است البته برای راه اندازی آن نیازمند مشارکت خیرین و اهالی محله مسجد هستیم.






افتخاری ابراز کرد: به منظور جلب کمک های مردمی و خیرین در نظر داریم طرح نذر کتاب را اجرا کنیم بنابراین علاقمندان به مشارکت در این طرح، می توانند کتاب های در حد نو و دست دوم موجود در منازل خود را برای راه اندازی کتابخانه کانون به ما تحویل دهند.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: برای تشویق، ترغیب و افزایش میزان مشارکت مردم در طرح نذر کتاب، یک کلیپ یک دقیقه ای از معرفی کتابی که به کتابخانه اهدا می کنند را تهیه کرده و بعد از افتتاح کتاب خانه به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنند اندر طرح نذر کتاب هدایایی اعطا می کنیم.





وی با بیان این مطلب که همواره سعی کرده ایم برنامه های قرآنی را در اولویت فعالیت های کانون قرار دهیم، اظهار کرد: در طرح ملی ایران قوی، حضور و مشارکت در جشنواره قرآنی مدها متان را در اولویت فعالیت ها قرار دادیم و در همین راستا مسابقات قرآنی در رشته های مکبری، اذان، قرائت نماز و تلاوت نور را برگزار کردیم.





افتخاری عنوان کرد: علاوه بر این نیز برای شرکت کودکان در این جشنواره، در حال برگزاری مسابقه نقاشی آیات قرآنی هستیم که به همین منظور بچه ها باید یک آیه از قرآن کریم به طور مثال آیه ای در خصوص مشورت را انتخاب کرده و با این مضمون نقاشی کنند.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت در خاتمه یادآور شد: برای شرکت در طرح ملی ایران قوی، کلیه فعالیت های کانون که ذیل این طرح در حال اجرا هستند را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.

پایان پیام/ 586