توزیع ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان توسط کانون شهید باکری

توزیع ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان توسط کانون شهید باکری

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹
صالح نژاد از توزیع ۱۱۰ بسته غذایی در قالب رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» بین نیازمندان گچساران و روستای جلیل توسط کانون شهید باکری خبر داد.

«لیلا صالح نژاد» امروز شنبه (۲۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای فرامین رهبر انقلاب مبنی بر رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و در قالب «طرح ملی راهکار» ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان گچساران و روستای خیرآباد جلیل (۴۰ کیلومتری شهرستان گچساران) توسط کانون «شهید باکری» توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد صاحب الزمان (عج) خیرآباد جلیل، تصریح کرد: این بسته های معیشتی به همت خیران و کمک های مردمی، به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال و شامل (برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، سویا، گوشت گوسفندی (۱۰ بسته) و رب گوجه فرنگی بوده است.

وی افزود: کانون فرهنگی، هنری شهید باکری چندین سال متوالی هر ماه با تهیه بسته های غذایی و توزیع بین مستمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، این روند خیرخواهانه را با توکل بر خداوند بزرگ و تلاش نیکوکاران ادامه داده است.

صالح نژاد با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای برخی مشاغل آزاد اتفاق افتاد، تلاش خود و اعضای کانون فرهنگی را برای کمک به این اقشار آسیب پذیر افزون کرده و تا حد امکان سعی کردیم با بسته های غذایی ناچیز باری از مشکلات این قشر را برداریم.

وی تهیه و توزیع لوازم التحریر برای کودکان بی بضاعت و بی سرپرست را از دیگر اقدامات کانون دانست و خاطر نشان کرد: اگر همه افرادی که دستشان می رسد که کاری انجام دهند و کمکی هر چند ناچیز به صورت ماهانه پرداخت کنند، و شاهد خوشحالی کودکان یتیم و زنهای ناتوانی که از پرداخت مایحتاج خود عاجزند، باشند، ثانیه ای و لحظه ای برای کمک تردید نخواهند کرد.


 

پایان پیام/ 630