توزیع ۶۱پرس غذای گرم بین نیازمندان به نیت شهید سعداله چمانی

توزیع ۶۱پرس غذای گرم بین نیازمندان به نیت شهید سعداله چمانی

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹
چمانی به لغو یادواره شهید سعداله چمانی درپی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: امسال با رعایت دستور العمل های بهداشتی، ۶۱پرس غذای گرم به ارزش ۲میلیون و ۵۵۰هزار تومان تهیه و به نیت شهیدان چمانی، قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده بین نیازمندان توزیع شد.

«زین الله چمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه به جهت شوع کرونا مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پاسدار شهید «سعداله چمانی» و هشتمین سالگرد پدر این شهید والامقام بدون حضور مردم برگزار شد، گفت: به فرموده رهبری(مدظله العالی) خداوند ما را موظف کرده در قبال سلامت خود و دیگران احساس وظیفه کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه با تاکید براینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی وظفه همگانی است، افزود: امسال با رعایت دستور العمل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، 61پرس غذای گرم به ارزش 2میلیون و 550هزار تومان تهیه و به نیت شهیدان چمانی، قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده وپدر بزرگوارشهید چمانی با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآور شد:این اطعام دهی از طرف خانواده شهید تهیه و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید زارعی و اعضای کانون فرهنگی هنری معراج و کانون خدمت رضوی توزیع شده است.

 

چمانی گفت: همچنین قرائت دعای کمیل و اقامه نماز جماعت در بیت شهید چمانی با حضور تعداد محدودی از بچه های مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه از دیگر برنامه های این یادواره شهید چمانی بود.

پایان پیام/ 286