طرح ملی ایران قوی برای هم افزایی بیشتر بومی سازی شود

طرح ملی ایران قوی برای هم افزایی بیشتر بومی سازی شود

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خدابخشی گفت: طرح ملی ایران قوی برای هم افزایی بیشتر کانون های فرهنگی هنری مساجد، باید برای هر شهرستان بومی سازی شود.

«محمد خدابخشی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به همت اعضای فعال کانون آدینه مسجد جامع خوسف برای مقابله با بیماری کرونا، ضدعفونی تمام سطح شهرستان خوسف انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آدینه مسجد جامع شهرستان خوسف از توزیع 100 غذای گرم بین نیازمندان  شهرستان خبر داد و گفت:  به همت کانون فرهنگی هنری آدینه تعداد  220 بسته غذایی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان بین خانواده های نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، توزیع شد.

 

وی از فعالیت هشت نفر از بچه های مسجد در طرح شهید سلیمانی خوسف خبر داد و گفت: نیروهای فعال کانون در هر سه کمیته حمایتی، نظارتی و مراقبتی برای خدمت به مردم در شرایط کرونایی حضور فعال دارند.

 

وی در ادامه از توزیع نان به خانواده هایی کم درآمد شهرستان خبر داد و گفت: کمک به خانواده های مبتلا به بیماری کرونا، توزیع بسته های معیشتی و سرکشی از خانواده های دارای بیمار کرونایی از جمله اقدامات مهم این کانون طی یک ماه گذشته بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آدینه شهرستان خوسف تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری آدینه مسجد جامع خوسف بیشتر به صورت عملی در میدان مبارزه با کرونا اقدام کرده است، اما در بخش بارگذاری اقدامات در سامانه بچه های مسجد ضعیف عمل کرده است.

 

خدابخشی با اشاره به اجرای طرح ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: این طرح موجب هم افزایی کانون های مساجد می شود اما باید برای هر شهرستان بومی سازی شود.

 

وی در پایان از آغاز طرح غربالگری خانواده ها برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: کار غربالگری و شناسایی افراد مبتلاء به بیماری کرونا با حضور حدود 50 نفر  عضو فعال کانون آدینه در شهرستان آغاز شده است.

 

گفتنی است ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ارائه طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی»، مسابقه ای در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی کرده تا زمینه رقابت سالم بچه‌های مسجد در بستر فضای مجازی فراهم شود.

 

پایان پیام/ 575