معرفی کتاب «شفیعه محشر» در شنبه های کتاب مسجد ولی عصر (عج) صومعه سرا

معرفی کتاب «شفیعه محشر» در شنبه های کتاب مسجد ولی عصر (عج) صومعه سرا

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹
وحدانی از برگزاری طرح ملی شنبه های کتاب در کانون زینبیه صومعه سرا با معرفی کتاب «شفیعه محشر» خبرداد.

«سودابه وحدانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب طرح ملی«ایران قوی» برگزار می‌شود اظهارداشت: طرح شنبه های کتاب در ذیل طرح ملی ایران قوی در قالب رویداد فهما و در رواق کتاب اجرا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولی عصر(عج) خشکرودبار صومعه سرا با بیان اینکه رویکرد طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، انتخاب، معرفی و انس با کتاب است افزود: علاوه بر معرفی کتاب بین نمازگزاران، کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب توسط امام جماعت و کتابداران کتابخانه های عمومی مساجد تهیه و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

 

وی با بیان اینکه این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شود اظهار کرد: در شنبه های کتاب این هفته کانون زینبیه مسجد ولی عصر خشکرودبار کتاب شفیعه محشر  معرفی شد.

 

وحدانی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد کشور، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی، آشنایی با ناشران، نویسندگان و کتاب های مفید و نیازسنجی مطالعاتی نوجوانان و جوانان را از اهداف طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» عنوان کرد‌.

 

پایان پیام/ 84