اشتغالزایی برای ۵ جوان بیکار با راه اندازی مرکز پروش شترمرغ

اشتغالزایی برای ۵ جوان بیکار با راه اندازی مرکز پروش شترمرغ

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹
بوشادی گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی بیرجند با راه اندازی مرکز پروش شتر مرغ برای پنج جوان بیکار شغل ایجاد کرد.

«محمدمهدی بوشادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: کانون فرهنگی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (علیه السلام) اقدام به ایجاد مرکز پرورش شترمرغ با تعداد 70 جوجه به منظور ایجاد اشتغال جهت تعدادی از جوانان منطقه و تولید گوشت سالم جهت شهروندان و کمک به اقتصاد خانوارها کرده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی بیرجند با بیان اینکه در این اقدام در مدت یک دوره پرورشی شتر مرغ، به اقتصاد خانوارهای شاغل کمک خوبی خواهد شد، افزود: در این طرح برای پنج نفر از جوانان شغل مستقیم ایجاد شده است.

 

بوشادی با اشاره به اینکه از زمان شروع بیماری ویروس کرونا و عدم امکان تجمعات مردمی؛ فعالیت های فرهنگی، قرآنی و سیاسی این مرکز در فضای مجازی و از طریق پیام رسان های مختلف جهت کارکنان، خانواده ها و فرزندان آن ها انجام پذیرفته است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰ میلیون تومان هدایای مختلف جهت مسابقات گوناگون که از طریق فضای مجازی انجام گرفته است بین کارکنان و مخاطبان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: این مسابقات شامل مسابقات کتابخوانی، خلاصه نویسی کتاب، عکاسی، نقاشی، حفظ قرآن، خاطره گویی و نهج البلاغه بوده است.

 

بوشادی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی در حال حاضر و در ایام کرونایی برای پر کردن اوقات فراغت افراد، برای همسران خانوارهای شاغل پادگان 04 بیرجند اقدام به برگزاری مسابقه کیک پزی در فضای مجازی کرده است، در این مسابقه قرار است به پنج نفر برگزیده هدایایی تقدیم شود.

پایان پیام/ 575