ایجاد مراکز خلاقیت و فناوری در مساجد، از اهداف ستاد فهما است

ایجاد مراکز خلاقیت و فناوری در مساجد، از اهداف ستاد فهما است

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹
سعادتی با بیان اینکه رویکرد ستاد فهما استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، گفت: ایجاد مراکز خلاقیت و فناوری در مساجد از اهداف ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «سعید سعادتی» در دیدار با مدیرعامل و معاونان مرکز شتاب دهنده «امید» که امروز (دوشنبه، 24 آذر ماه) در محل این مرکز برگزار شد با بیان اینکه 25 هزار و 253 کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور فعالیت دارند که بخش عمده آنها در روستاها واقع شده اند، گفت: حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی که بیش از سه سال است به عنوان رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فعالیت می کنند به دلیل تجارب ارزنده ای که به واسطه حضور در 54 کشور دنیا دارند از آغاز حضورشان در این ستاد بر استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی تاکید کردند.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: بیش از دو میلیون نفر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هستند که فعالیت همه آنها در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است؛ سامانه ای که به اقرار شورای فرهنگ عمومی و برخی دیگر از دستگاه ها در نوع خود کم نظیر است.

 

وی ادامه داد: همه فعالیت های بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود. آموزش های ما نیز از طریق همین فضا صورت می گیرد، به این صورت ما ضمن کاهش هزینه ها عدالت آموزشی را نیز محقق کرده ایم.

 

سعادتی در ادامه با بیان اینکه ایجاد مراکز خلاقیت و فناوری در مساجد از اهداف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، گفت: ان شاءالله بتوانیم با استفاده از تجارب و دانش مرکز شتاب دهنده امید در این زمینه موفق باشیم.

پایان پیام/ 397