مشارکت فعالانه کانون های مساجد استان زنجان در طرح ایران قوی

مشارکت فعالانه کانون های مساجد استان زنجان در طرح ایران قوی

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از مشارکت فعالانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در طرح ایران قوی خبر داد و گفت: این طرح ملی در چهار موضوع اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام‌الله دهه فجر در قالب ۲۰ هفته برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: این طرح در چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» برگزار می شود.

 

وی به مشارکت فعالانه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در رویداد ملی ایران قوی اشاره کرد و یادآور شد: اعضای شرکت کننده در این طرح امتیاز خود را ذیل سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.

 

به گفته یارمحمدی، طرح ایران قوی، یک طرح ویژه به‌شمار می‌رود که ذیل زیست‌بوم «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی شده است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و  اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  کشور، تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد اجرا می شود.

پایان پیام/ 693