افزون بر ۸ هزار خانواده شهید در طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» تجلیل شدند

افزون بر ۸ هزار خانواده شهید در طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» تجلیل شدند

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام ارزانی گفت: تاکنون بیش از هشت هزار خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای سلامت در سراسر کشور در طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» توسط بچه های مسجد مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «حبیب رضا ارزانی» امروز(سه‌شنبه، ۲۵ آذر) در ارتباط تصویری با طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» گیلان که در منزل شهیده سلامت«نرجس خانعلی‌زاده» در کلاچای برگزار شد گفت: این جلسه شانزدهمین جلسه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم است که ۱۴ جلسه آن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: تاکنون بیش از هشت هزار خانواده شهید از شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت در سراسر کشور در این طرح ملی توسط بچه‌های مسجد مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه دکتر «زارع جوشقانی» از طلایه‌داران عرصه سلامت کشور بود افزود: شهیده «نرجس خانعلی زاده» اولین شهیده در دفاع از سلامت آحاد جامعه در مقابله با کرونا ویروس است.

 

ارزانی با بیان اینکه شهدای سلامت شهیدگونه زیستند اذعان کرد: پرستاران و پزشکان مصداق روایتی هستند که کسی که شخص را احیا می‌کند جامعه را احیا می‌کند.

 

*شهیده «نرجس خانعلی زاده» پیشتاز فرهنگ نوین شهادت

«علیرضا زالی» نیز در این نشست با بیان اینکه استان گیلان از استان‌هایی است که اولین شهیده را تقدیم عرصه سلامت کرده است گفت: خادمین عرصه سلامت و پرستاران، پیش قراول عرصه سلامت هستند که افتخار شهادت نصیب این شهیده شد.

 

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تصریح اینکه اولین‌ها در شکستن بسیاری از خطوط جایگاه ممتاز دارند اذعان کرد: دکتر زارع جوشقانی شهید مدافع سلامت و از مدیران خوش‌نام عرصه سلامت بود و در مسائل متعدد اجرایی و علمی حضور داشت که خدمات وی ستودنی است.

 

وی با بیان اینکه شهیده خانعلی زاده پیشتاز فرهنگ نوین شهادت است افزود: مدافعین سلامت با نگاه متواضعانه با مردم برخورد می کنند و جایگاه ممتاز خادمین سلامت وامدار شهدای عرصه سلامت است.

 

زالی با تاکید بر الگو قرار دادن شهیدان در زندگی جوانان خاطرنشان ساخت: نسل جوان امروز، پیشتازان عرصه شهادت را به‌عنوان الگوها و اسوه‌های مثال‌زدنی قرار دهند و به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

پایان پیام/ 167