عزم راسخ جوانان کانون فرهنگی هنری الغدیر در تحقق اهداف طرح ملی ایران قوی

عزم راسخ جوانان کانون فرهنگی هنری الغدیر در تحقق اهداف طرح ملی ایران قوی

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹
موحد گفت: جوانان کانون فرهنگی هنری الغدیر بوشهر در راستای تحقق اهداف طرح ملی ایران قوی با استفاده از تمام ظرفیت های خود به میدان آمده است.

«احمد موحد» روز سه شنبه (25 آذر) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد صاحب الزمان بوشهر در راستای اجرای برنامه های طرح ملی ایران قوی با استفاده از توان نیروهای جوان مسجدی گام بر می دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر بوشهر به حضور جوانان خلاق در راس امور اجرایی برنامه های این کانون اشاره کرد و افزود: حضور جوانان در مساجد از گذشته تا به امروز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این کانون در جذب جوانان و به کارگیری آن ها در اجرای برنامه های ایران قوی و همچنین شکوفایی استعداد های آن ها موفق بوده است.

 

موحد تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری الغدیر بوشهر در راستای تحقق اهداف طرح ملی ایران قوی با استفاده از تمام ظرفیت های خود به میدان آمده است.

 

وی به ظرفیت گروه سرود شهدای خلیج فارس کانون الغدیر اشاره کرد و ادامه داد: گروه سرود شهدای خلیج فارس کانون فرهنگی هنری الغدیر بوشهر به عنوان یکی از گروه های برتر در سطح استان بوشهر شناخته می شود که در ایام مختلف به اجرای سرود می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر بوشهر به اقدامات جهادگران این کانون در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت کمک رسانی به نیازمندان و افزاد آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: کانون فرهنگی هنری الغدیر بوشهر از ابتدای شیوع بیماری کرونا در چنیدن مرحله با جذب کمک های مردمی و خیرین نوع دوست و نهاد های حمایت به تهیه بسته های کمک معیشتی به یاری نیازمندان و خانواده های آسیب دیده با شیوع بیماری کرونا شتافته اند.

 

موحد به توزیع 200 بسته کمک معیشتی میان نیازمندان بوشهری اشاره کرد و ادامه داد: ین مرحله از جمع آوری و توزیع بسته های کمک معیشتی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه صورت گرفت که بسته ها شامل (برنج، ماکارونی،رب گوجه فرنگی، روغن و سویا) بوده است.

 

پایان پیام/ 647