راه اندازی میز غربالگری کرونا در مسجد امام رضا(ع) رشت

راه اندازی میز غربالگری کرونا در مسجد امام رضا(ع) رشت

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹
​میز غربالگری کرونا با مشارکت اعضای کانون امام رضا(ع) به منظور مقابله با کرونا دراین مسجد برگزار شد.

«سیدجمال سیدزاده» با اشاره به اجرای طرح غربالگری کرونا در کانون امام رضا(ع) با مشارکت پایگاه محبان ائمه(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مسجد امام رضا(ع) رشت در ایام شیوع کرونا ویروس با مشارکت اعضای کانون و پایگاه بسیج به ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم پرداخت.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) رشت با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه به مردم و اجرای طرح ملی راهکار در ستاد عالی کانون های مساجد کشور افزود: جهاد در مقابله با کرونا ویروس و کمک به مردم آسیب‌دیده همچنان در کانون ادامه دارد.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی کرونا در حضور ایشان و تذکر ایشان برای لزوم آموزش همگانی درباره راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری به صورت محله‌محور با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج اعلام کرد: در این راستا میز غربالگری کرونا به‌منظور تشخیص زود هنگام بیماری کرونا در مسجد امام رضا(ع) دایر شد.

 

سید زاده با بیان اینکه در قالب این طرح، تست اولیه کرونا از مراجعه کنندگان گرفته می‌شود خاطرنشان ساخت: یاری رسانی به کادر درمان و کوشش جهت بهبود و ارتقاء کیفیت سلامت کشور با بهره‌گیری از مشارکت همدلانه و هم یاری جامعه با محوریت مسجد از اهداف اجرای این طرح است.

پایان پیام/ 84