استمرار طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

استمرار طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹
شفیعی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» از خانواده معظم شهید «ملک حسین شفیعی» تجلیل و قدردانی کردند.

«محمدجعفر شفیعی» با اشاره به اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» از خانواده معظم شهید «ملک حسین شفیعی» تجلیل و قدردانی کردند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مردم کشور عزیزمان برای برقراری جامعه مبتنی بر ارزش های اسلامی، بر اساس باورهای اسلامی و شیعی، حاضر بودند با شوق و شور مضاعفی و با انتخاب خود پذیرای شهادت شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اینکه این طرح در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، افزود: هر آنچه امروز انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت و ایثارگری های شهدا و ایثارگران است و تجلیل از شهادت، در حقیقت لازمه حفظ انقلاب اسلامی و روحیه‌ مقابله با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از الگوهای زیبای زندگی در سیره شهدای والامقام، برخورداری از فضایل و کمالات اخلاقی در تعاملات خانوادگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی شهدا، برای هر گوشه از زندگی مطلوب و شایسته، نکات بسیار مهمی را در پیش روی جویندگان سعادت قرار داده است و چنانچه کسی خواهان موفقیت در مسیر تربیت اخلاقی است، بدون شک مأنوس بودن با شیوه و روش تربیتی شهدا می تواند الگوی مناسبی برای او باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه انسان بایستی همواره قدردان زحمات کسانی باشد که امنیت و آسایش کشور را بر آرامش خود ترجیح دادند، تصریح کرد: تجلیل و احترام و خدمت به خانواده‌‌ معظم شهدای والامقام در واقع ترویج و نشر ارزشها و دستاوردهای اسلام و تضمین کننده انقلاب اسلامی است.

گفتنی است شهید «ملک حسین شفیعی» در یکم تیرماه سال 41 در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و در تاریخ هشتم تیرماه سال 66 در عملیات «بیت المقدس 7» در منطقه ماهوت کردستان به فیض والای شهادت نایل شد.

پایان پیام/ 130