مشارکت ۳۴۴ نفر از اعضای کانون های مساجد استان زنجان در مسابقات کتابخوانی

مشارکت ۳۴۴ نفر از اعضای کانون های مساجد استان زنجان در مسابقات کتابخوانی

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از مشارکت فعال کانون های مساجد استان زنجان در مسابقات کتابخوانی سامانه فهما خبر داد و گفت: تاکنون ۳۴۴ نفر از اعضای کانون در این مسابقات شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات موثر در سامانه فهما ایجاد بستری برای شرکت اعضای کانون های مساجد در مسابقات کتابخوانی سراسری است.

 


حجت الاسلام یارمحمدی با یادآوری اینکه بچه های مساجد استان زنجان در این مسابقات مشارکت چشمگیر دارند، گفت: تاکنون 344 نفر از اعضای کانون های مساجد استان زنجان در این مسابقات شرکت کردند.

 


وی به ارائه آماری از تعداد شرکت کنندگان در هر یک از این مسابقات پرداخت و افزود: تا کنون 105 نفر از اعضای کانون های مساجد در مسابقه کتابخوانی ماجرای عشق من، 66 نفر از اعضای کانون های مساجد در مسابقه کتابخوانی رفیق خوشبخت من، 49 نفر از اعضای کانون های مساجد در مسابقه کتابخوانی جاذبه حسینی، 35 نفر از اعضای کانون های مساجد در مسابقه کتابخوانی امام حسین(ع)، 67 نفر از اعضای کانون های مساجد در مسابقه کتابخوانی زنی که پیامبر ود و 22 نفر از اعضا نیز در مسابقه کتابخوانی بانوی صبور شرکت کردند.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: یکی دیگر از طرح های اثرگذار در حوزه کتابخوانی مربوط به طرح شنبه های کتاب است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی ادامه دارد.

 


به گفته وی، امسال شاهد برگزاری مرحله دوم رویداد ملی فهما با عنوان ایران قوی هستیم که بستر جریان سازي این گفتمان در بین آحاد مردم به ویژه اعضاي کانون هاي فرهنگی هنري مساجد و زمینه رقابت سالم بچه هاي مسجد ایجاد شده است.

 


حجت الاسلام یارمحمدی تصریح کرد: «ایران قوي» با بسترسازی برای مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراك محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون هاي فرهنگی هنري مساجد کشور، درصدد تقویت مولفه هاي استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد است و در این راستا اهداف شناسایی و توانمندسازي استعدادهاي فرهنگی و هنري انقلاب اسلامی، جریان سازي گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را دنبال می کند.

پایان پیام/ 73