توزیع ۳۰۰ سبد غذایی در سالروز ولادت حضرت زینب (س)

توزیع ۳۰۰ سبد غذایی در سالروز ولادت حضرت زینب (س)

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با ولادت با سعادت این بانوی کریمه، ۳۰۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، عدس، ماکارونی و رب گوجه فرنگی در بین خانوارهای نیازمند منطقه توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی در قالب طرح راهکار، کمک مومنانه به نیازمندان در ایام کرونایی است.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا هم زمان با ولادت با سعادت این بانوی کریمه، ۳۰۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، عدس، ماکارونی و رب گوجه فرنگی در بین خانوارهای نیازمند منطقه توزیع می شود.

 




وی بیان کرد: هر سبد غذایی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است که با کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ع) و گروه جهادی کانون شهید باکری تهیه شده و درب منازل نیازمندان تحویل می شوند.

 




حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۲ راس گاو ذبح می شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: گوشت های قربانی پس از بسته بندی همراه با سبدهای غذایی به خانوارهای نیازمند مناطق محروم رودبار جنوب تحویل می شود.





وی اظهار کرد: در نظر داریم هم زمان با ولادت حضرت زینب (س) در قالب کاروان شادی روستا به روستا رفته و در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی جشن برگزار کنیم.
 

 



حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز میلاد این بانوی بزرگوار، اسوه صبر و استقامت، تجلیل از پرستاران تجلیل از پرستاران بیمارستان سیدالشهداء رودبار جنوب است که در این ایام کرونایی برای حفظ سلامت بیماران بیش از پیش تلاش می کنند.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه یادآور شد: همچنین قرار است در قالب رواق همدلی که یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی است، ماسک بهداشتی و یکبار مصرف خریداری کرده و در بین خانوارهای نیازمند ساکن روستاهای محروم توزیع کنیم.

پایان پیام/ 586