مشارکت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در «یلدای همدلی»

مشارکت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در «یلدای همدلی»

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹
در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و شب یلدا بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگی زنجان ۲۱۰ بسته غذایی و بهداشتی جهت توزیع در بین نیازمندان آماده کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با شیوع ویروس کرونا و فشارهای اقتصادی به اقشار آسیب پذیر جامعه تهیه مایحتاج زندگی برای برخی از خانواده های مناطق محروم و کم درآمد مشکل شده است از اینرو در آستانه شب یلدا بچه های کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان با همراهی خیرین محله با تهیه بسته های معیشتی و توزیع در درب این منازل، قلب های این خانواده را شاد می کنند.

به همین منظور در آستانه میلاد قهرمان کربلا حضرت زینب(س) و شب یلدا با حضور بچه های مسجد؛ بسته های غذایی و بهداشتی جهت تحویل به خانواده های نیازمند شهری و روستایی تحت پوشش آماده شده است.

 

بچه های این مسجد با همکاری خیرین محله ۲۱۰ بسته غذایی و بهداشتی جهت توزیع بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در مناطق محروم شهری و روستایی تهیه کردند.

همچنین با همکاری اصحاب مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان، هزینه ویزیت و داروی یک بیمار نیازمند از خانواده های تحت پوشش پرداخت شد.

 

شناسایی و حمایت از خانواده های آسیب پذیر مناطق محروم شهری و روستایی توسط پایگاه بسیج انصارالمهدی(عج) و طاهره، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع)، مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی ، کانون فرهنگی شهدای هسته ای و هیئت عاشقان ولایت مسجدامام حسین(ع) کوی فرهنگ انجام می شود.

پایان پیام/ 73