اهداء کتاب به ۲۰ کانون فرهنگی و هنری و سه رابط برتر طرح ایران قوی

اهداء کتاب به ۲۰ کانون فرهنگی و هنری و سه رابط برتر طرح ایران قوی

تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از اهداء کتاب به ارزش ۶۰۰ هزار تومان به ۲۰ کانون فرهنگی و هنری برتر استان و سه رابط برتر طرح ایران قوی خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت:  طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی در ادامه رویداد ملی فهما از 22 آبان ماه آغاز و به مدت 90 روز در بین کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: این طرح که با عنوان فهمای 2 اجرا خواهد شد بیشتر در فضای مجازی است و کانون های مساجدی که بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند معرفی و تقدیر می شوند.

 

وی با اشاره به پیش بینی 38 برنامه شاخص در قالب شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآوری گفت: رویداد فهمای 2 درچهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول هدف از اجرای طرح ایران قوی را ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  کشور، تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد عنوان کرد.

 

به گفته یارمحمدی، در این راستا اقدامات و برنامه های اجرا شده در بستر طرح ایران قوی توسط اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه فهما ثبت و براساس این برنامه ها امتیاز کسب می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: در همین راستا از سوی ستاد کانون های مساجد استان زنجان به 20 کانون فرهنگی وهنری مساجد برتر استان و سه رابط برتر طرح ایران قوی، هدیه کتاب به ارزش 600 هزار تومان اهداء می شود.

 

پایان پیام/ 73