توزیع ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان در پویش یلدای همدلی

توزیع ۱۵۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان در پویش یلدای همدلی

تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به همت خیرین و اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) محله سعدی شمالی زنجان و در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و شب یلدا، ۱۵۰ بسته گوشت قربانی و میوه در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم، مقام معظم رهبری خواستار همدلی و مواسات با نیازمندان شدند از همین روز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه زنجان با محوریت مساجد اقدام به تهیه بسته های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان شدند.

مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان نیز در بین مساجد پیشرو در تهیه اقلام غذایی و توزیع در بین نیازمندان قرار دارد و به همین منظور در آستانه میلاد حضرت زینب(س) و شب یلدا، 150 بسته گوشت قربانی و میوه تهیه و توزیع شد.

 

خیرین، اهالی منطقه سعدی شمالی و پایگاه حوراء مسجد صاحب الزمان(عج) زنجان این بسته ها را تهیه و بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان توزیع کردند.

همجنین اصحاب مسجد و اعضای پایگاه حوراء مسجد صاحب الزمان سعدی شمالی و حوزه شهید سیاری زنجان به مناسبت شب یلدا با کودکان سی پی مرکز آفرینش دیدار و هدایایی را تقدیم کردند.

مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان علاوه بر کمک های مردمی در برگزاری یادواره های شهدا نیز پیشگام است و در هفته دفاع مقدس و در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی یادواره شهدای منطقه سعدی شمالی را برگزار کرد.

 

 

پایان پیام/ 693