توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان به همت کانون روستای اومال نکا

توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان به همت کانون روستای اومال نکا

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹
کارگر از توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان به همت کانون روستای اومال نکا خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی برای تجلیل از مجاهدت های کادر درمان در بین آنان توزیع شد.

« آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونا همراه مدافعین سلامت با کارهای فرهنگی و اجتماعی، سعی در مبارزه با ویروس کرونا داشتند و موفقیت های مختلفی حاصل شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: در ایام میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار هم کانون روستای اومال به اجرای برنامه ها و همچنین برنامه های جشن میلاد حضرت زینب (س) به صورت مجازی و حضوری البته با رعایت موازین بهداشتی پرداخت.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین کادر درمان خانه بهداشت روستای اومال نکا خاطر نشان کرد: برای قدردانی از مجاهدت های پرستاران و کادر درمانی، کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی در بین کادر درمان روستای اومال نکا توزیع شد.

 

کارگر گفت: به مناسبت شب یلدا به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا و با کمک باشگاه فرهنگی ورزشی روستای اومال 50 بسته به ارزش ۳ میلیون ريال در راستای طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی » تهیه و در بین کادر درمان خانه بهداشت روستا توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا یادآور شد: قدردانی از مجاهدت های کادر درمان یکی از وظایف مهم است و تقدیم بسته های معیشتی به کادر درمان خانه بهداشت روستای اومال بخش کوچکی از سهم ما در این دوران بوده است.

پایان پیام/ 175