تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت عضو کانون «منتظران ظهور» در راستای طرح «سه شنبه های تکریم»

تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت عضو کانون «منتظران ظهور» در راستای طرح «سه شنبه های تکریم»

تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۹
شفیعی گفت: در راستای «سه شنبه های تکریم» و همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و به منظور پاسداشت روز پرستار و مدافعان سلامت، از پرستاران عضو کانون «منتظران ظهور» با اهدای شاخه گل و هدیه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: نامگذاری روز پرستار، فرصت مناسبی برای قدردانی و ارج نهادن به مقام والای پرستاران و زحمات شبانه روزی کادر درمان در شرایط حساس کنونی جامعه است که برای کسب رضای خدا ایثار و جانفشانی می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اینکه پرستاران با الگو گرفتن از اسوه عشق و ایثار، حضرت زینب (س) در سال‌های دوران دفاع مقدس، تابلویی بی نظیر از ایثار و فداکاری به تصویر کشیدند، افزود: حضرت زینب (س) در حقیقت نماد و مظهر یک پرستار واقعی در طول زندگی و مبارزات خود با دشمنان اهل بیت (ع) بودند.

وی با اشاره به اینکه پرستاران با تأسی از سیره حضرت زینب کبری (س) با زحمات بی‌نظیرشان روح همدلی و کمک به دیگران را در جامعه زنده می‎کنند، خاطرنشان کرد: در این شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا پرستاران با تلاش های بی وقفه خود در حقیقت خاطرات دفاع مقدس و پرستاران آن زمان را زنده کرده و ثابت کردند که همیشه برای امنیت و سلامت جامعه پشتیبان ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

شفیعی ضمن قدردانی از تلاش ایثارگرانه پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: بطور یقین مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهند بالید و قدردان زحمات مدافعان سلامت خواهند بود.

این فعال فرهنگی گفت: در راستای «سه شنبه های تکریم» و طرح ملی «ایران قوی» و همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و به منظور پاسداشت روز پرستار و مدافعان سلامت، از پرستاران عضو کانون «منتظران ظهور» با اهدای شاخه گل و هدیه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

وی در پایان یادآوری کرد: چنانچه می خواهیم به سلامت جامعه، پرستاران و کادر درمان کمک کنیم، ضروری است دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده تا زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا را قطع کنیم.

پایان پیام/ 130