جشنواره آثار گرافیکی با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود

جشنواره آثار گرافیکی با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹
نوروزی از برگزاری جشنواره گرافیکی با محوریت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد امام صادق(ع) و پایگاه مقاومت بسیج سردار مقاومت شهید سلیمانی و انصار المهدی (عج) بیرجند خبر داد.

«صادق نوروزی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که «به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.»

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند در ادامه شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خوبی برای مردم بویژه نسل جوان دانست و افزود: هیچ‌چیز در اندیشه و سیره سردار شهید سلیمانی عزیز به اهمیت و برجستگی تبعیت از ولایت فقیه نبوده است و امسال کانون های فرهنگی و هنری نیز با ارائه و اجرای طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی» در محورهای چهارگانه قرآن و سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایران اسلامی به میدان خدمت آمده است.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین(ص) بیرجند به منظور گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جشنواره آثار گرافیکی را با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد امام صادق(ع) و پایگاه مقاومت بسیج سردار مقاومت شهید سلیمانی و انصار المهدی (عج) بیرجند برگزار می کند.

 

نوروزی با اشاره به اینکه این جشنواره گرافیکی با محوریت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: این جشنواره در بخش های طراحی پوستر، عکس و نقاشی دیجیتال برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۹ دی ماه است و در پایان به برگزیدگان جشنواره جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آثار در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در بخش های مختلف جشنواره آثار گرافیکی می توانند آثار خود را به آدرس Gh-soleymani۳۱۳ ارسال کنند.

 

 

پایان پیام/ 375