حضور ۱۰ نفر از کانون ام ابیها (س) در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

حضور ۱۰ نفر از کانون ام ابیها (س) در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۹
کرمی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر قاری و موذن از اعضای کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) در مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند، گفت: این افراد با حضور در مسجد فایل های خود را ضبط و بر روی سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.

«حسین کرمی» با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان لنده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشان قرآنی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان لنده، تعدادی از اعضای کانون ها در این مسابقات شرکت کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (سلام الله علیها) مسجد امام رضا (علیه السلام) لنده اظهار کرد: این دوره از مسابقات به صورت غیر حضوری بوده و صرفا شرکت کنندگان می تواننند از طریق بارگذاری آثار خود بر روی سامانه «بچه های مسجد» در مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه 10 نفر قاری و موذن از اعضای کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (سلام الله علیها) در این مسابقات شرکت می کنند، ادامه داد: این افراد با حضور در مسجد امام رضا (علیه السلام) فایل های خود را ضبط و بر روی سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.

کرمی برگزاری این مسابقات به صورت غیرحضوری با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه را ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد، افراد شرکت کننده بتوانند رتبه های برتر در این مسابقات را کسب کنند.

پایان پیام/ 82