بچه های کانون شهدای هسته ای از مدافعان سلامت تقدیر کردند

بچه های کانون شهدای هسته ای از مدافعان سلامت تقدیر کردند

تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۹
به مناسبت روز پرستار بچه های کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان از مدافعان سلامت تقدیر و تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان به مناسبت روز پرستار و به منظور تکریم از این قشر، از تعدادی مدافع سلامت تقدیر و تجلیل کردند.

همچنین تجلیل بسیجیان پایگاه انصارالمهدی «عج» از حمایت و پشتیبانی فرمانده حوزه شهید دستغیب و معاون کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه از دیگر برنامه های این مسجد در هفته جاری است.

 

تجلیل از خواهران گروه جهادی شهید محسن مسلمی پایگاه طاهره و تجلیل از خواهران کادر‌درمان توسط پایگاه طاهره از برنامه های پایگاه بسیج خواهران طاهره مسجدامام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان اعلام شده است.

همچنین در طول هفته جاری نشست هم اندیشی شورای فرماندهی پایگاه ها در خصوص هماهنگی برنامه های 9 دی، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و برگزاری کلاس های آموزشی برگزار شد.

 

برنامه های این مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با همکاری گروه جهادی شهید محسن محمدی، خیرین مرکز نیکوکاری شهید حججی ، کانون خدمت رضوی باب الرضا و پایگاه بسیج انصارالمهدی«عج» اجرا می شود.

 

پایان پیام/ 73