۳۰ بسته معیستی به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد

۳۰ بسته معیستی به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: ۳۰ بسته معیشتی به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی و در راستای طرح ملی راهکار بین نیازمندان کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) و سپاه ناحیه نکا توزیع شد.

« مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: به مناسبت قرار گرفتن در اولین سالگرد سردار دلها سردار سلیمانی در کنار برنامه های مختلف فرهنگی و هنری که در این مدت انجام است؛ توزیع بسته های معیشتی راستای اجرای دومین مرحله طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی در بین نیازمندان اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: دستگیری از نیازمندان و حمایت از افراد کم برخوردار و مردمی بودن از ویژگی های مهم سردار سلیمانی بود که در ادامه راهشان این کار با قوت در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی از افراد بصیرت تر انقلاب بود که با ولایتمداری، زمان شناسی و دشمن شناسی، انقلاب را در برابر دسیسه های مختلف حفظ کرد.

چادرنشین گفت: 30 بسته معیشتی به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی در بین نیازمندان کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) نکا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: بسته های معیشتی توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مرغ، سویا، قند، کره، پنیر، چای، مربا و حبوبات بوده است.

وی یادآور شد: برای بزرگداشت نام و یاد سردار سلیمانی در اولین سالگرد شهادت این پاسدار انقلاب، برنامه ها مهمی در تدارک دیده شده است که با توزیع بسته های معیشتی آغاز و رد سالروز شهادت و روزهای منتهی به شهادت سردار سلیمانی برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی می شود.

پایان پیام/ 175