برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سردار دلها به همت کانون «شهید سلیمانی» شیراز

برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سردار دلها به همت کانون «شهید سلیمانی» شیراز

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی گفت: مسابقه فرهنگی مجازی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شیراز، برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مسابقه فرهنگی مجازی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شیراز، برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند در 2 بخش «دل نوشته» و «شعر» شرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می بایست مطالب خود در این 2 بخش را پیرامون سردار سلیمانی به شماره 09178545909 ارسال کنند، افزود: مکتب «حاج قاسم»، مکتب صداقت، راستگویی ، اخلاص، مردم‌ داری، عشق به قرآن و عشق به ولایت است.

وی این برنامه در قالب طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، گفت: در بخش دل نوشته افراد بایستی مطالب خود را در حداکثر یک صفحه تهیه و ارسال کنند و در بخش شعر هم استفاده از هرگونه قالب شعری برای شرکت در مسابقه آزاد است و مطالب می بایست پیرامون سردار دلها و دل تنگی به حاج قاسم باشد.

حجت الاسلام رضایی افزود: علاقمندان تا چهاردهم دی ماه فرصت ارسال آثار خود را دارند.

پایان پیام/ 130