توزیع ۳ هزار بسته آموزشی مقابله با کرونا در مجتمع‌های مسکونی توسط بچه‌های مسجد

توزیع ۳ هزار بسته آموزشی مقابله با کرونا در مجتمع‌های مسکونی توسط بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹
میرکاظمی با اشاره به خدمات کانون قاموس برای مهار بیماری کرونا، گفت: سه هزار بسته آموزشی، فرهنگی و بهداشتی از سوی این کانون در سطح منطقه و طی چند مرحله توزیع شده است.

«سیدابراهیم میرکاظمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون فرهنگی هنری «قاموس» مسجد جامع ابوذر خیابان پیروزی، اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا با تشکیل کمیته های مختلفی اقدام به برنامه ریزی برای مهار این بیماری کردیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری قاموس مسجد جامع ابوذر بیان کرد: پس از آمایش محلی منطقه پیرامون مسجد، سه هزار بسته آموزشی در مجتمع های مسکونی و منازل توزیع و در چند مرحله بسته های فرهنگی و بهداشتی به آنها اهدا کردیم. ضمن اینکه در مورد این بیماری اطلاع رسانی های لازم در محله صورت گرفت.

 

میرکاظمی با اشاره به اقدامات کانون فرهنگی هنری قاموس در موج سوم بیماری کرونا بیان کرد: خرید مایحتاج ضروری بیماران کرونایی، راه اندازی ایستگاه های سلامت و انجام غربالگری و مشاوره پیرامون این بیماری، توزیع بسته های بهداشتی و موادضدعفونی کننده  و کمک رسانی به نیازمندان از دیگر اقدامات مورد توجه در این بحران است.

 

وی از تدارک و توزیع 500 بسته معیشتی برای نیازمندان به همت فعالان این کانون فرهنگی هنری  خبر داد.

 

میرکاظمی اجرای ویژه برنامه روز پرستار، اجرای مسابقات فرهنگی از بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای سرود در مناسبت های مختلف در محله، برپایی کاروان های شادی در مناسبت ها را بخش دیگری از برنامه های این کانون برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قاموس فرهنگی هنری با اشاره به برنامه هایی که در این کانون فرهنگی هنری قبل از بحران کرونا برگزار می شد، گفت: در محور قرآن و عترت این کانون در رشته های حفظ، قرائت، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم برای مخاطبان خود دوره های آموزشی برگزار می کند، تا از این طریق گامی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بردارد، ضمن اینکه برگزاری محافل انس با قرآن کریم نیز در این کانون برگزار می شد.

 

وی با اشاره به فعالیت های کانون قاموس در محور اجتماعی و ورزشی گفت: برگزاری دوره های مشاوره، سبک زندگی، ورزشی همچون فوتبال و فوتسال، مقابله با آسیب های اجتماعی و برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی بخش دیگری از فعالیت های این کانون بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قاموس موضوع کتاب و کتابخوانی را یکی دیگر از رویکردها و برنامه های مهم این کانون قبل از بحران کرونا نام برد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح «شنبه های کتاب» و نیز اهدای کتاب بخش دیگری از برنامه های این کانون بوده است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 40