توصیه به مطالعه کتاب‌های هشت سال دفاع مقدس در شنبه های کتاب زنجان

توصیه به مطالعه کتاب‌های هشت سال دفاع مقدس در شنبه های کتاب زنجان

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹
هادی نژاد گفت: به جوانان توصیه می کنم با مطالعه کتاب های هشت سال دفاع مقدس ضمن آشنایی با حماسه جنگ تحمیلی، بصیرت خود را نسبت به موضوعات ارتقاء دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رحمان هادی نژاد یکی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و دبیر ستاد اجرایی فرمان امام راحل در زنجان ضمن مشارکت در طرح شنبه های کتاب اظهار کرد: اجرای طرح شنبه های کتاب اقدام مطلوبی در ترویج کتابخوانی در بین اصحاب مسجد است.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار تاکیدات اهل بیت(ع) بر کتابخوانی و اطلاع از تاریخ گذشته بشریت، بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب همواره ما را به کتابخوانی و مطالعه دعوت می کنند.

 

هادی نژاد با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب شاهد افزایش سرانه کتاب در کشور هستیم، گفت: یکی از مزایای ویروس کرونا، آشتی مردم با کتاب است.

 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام راحل در زنجان با اشاره به اینکه در کشور کتاب های خوب و نویسندگان توانمندی وجود دارد که کتابهایشان به ادامه مسیر درست زندگی انسان کمک می کند، افزود: مقام معظم رهبری به برخی از این کتاب ها تقریظ می کنند و همین موجب می شود تا ما نیز این کتاب ها را مورد توجه قرار دهیم.

 

وی به مطالعه رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ و در کنار دیگر رزمندگان کتاب هایی در اختیار ما قرار می گرفت که ما نیز در کنار جنگ با دشمن مطالعه می کردیم.

 

این رزمنده دوران جنگ با یادآوری اینکه اهمیت شناخت کتاب از خود کتاب موثر است، گفت: کتاب های خوب می توانند شاکله زندگی ما را شکل دهند و همچون چراغی مسیر زندگی ما را روشن کنند.

 

هادی نژاد خطاب به بچه های مسجد خواستار مطالعه کتاب های شهید مطهری و شهید دستغیب شد و گفت: کتاب هایی نیز از دوران اسارت و هشت سال جنگ تحمیلی نوشته شده است که به جوانان توصیه می کنم با مطالعه این کتاب ها ضمن آشنایی با حماسه جنگ تحمیلی بصیرت خود را نسبت به موضوعات ارتقاء دهند.

پایان پیام/ 73