بچه های مسجد میرزااحمد زنجان بسته های غذایی را در بین نیازمندان توزیع کردند

بچه های مسجد میرزااحمد زنجان بسته های غذایی را در بین نیازمندان توزیع کردند

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹
به همت بچه های مسجد میرزااحمد و از محل کمک های مردمی و خیرین، بسته های غذایی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده، توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بچه های مسجد میرزااحمد زنجان با همکاری صندوق خیریه امداد اهل بیت(ع) مسجد، کمک های مردمی را جمع آوری و با تهیه بسته های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان، فصل تازه ای در همدلی و کمک مومنانه ورق می زنند.

 

در این مسجد صندوق خیریه امداد اهل البیت(علیه السلام) به منظور دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان راه اندازی شده است که در طول سال ارزاق و مایحتاج خانوارها در بین افراد تحت پوشش این صندوق توزیع می شود.

 

بچه های مسجد میرزااحمد زنجان با شیوع ویروس کرونا همچون دیگر فعالان مسجدی با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین محله، این کمک ها را در قالب بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می دهند.

 

بسته های مواد غذایی سه ماهه سوم امسال ویژه خانوار های تحت پوشش صندوق خیریه و امداد اهل بیت (ع) شامل برنج ایرانی یک تن، روغن مایع ۳۰۰ بطری، سیب زمینی ۲۵۰۰ کیلو گرم، مرغ ۱۵۰ قطعه، گوشت ۳۰۰ کیلو گرم است.

 

خیرین و علاقمندان برای مشارکت در تهیه بسته های غذایی می توانند از طریق شماره حساب ملت 4608161065  و شماره کارت 6104337728111970 و واریز از طریق در گاه اینترنتی سایت مسجد به نشانی aghamirzaahmad.ir/fa/form/4اقدام کنند.

 

پایان پیام/ 693