تشریح برنامه های سالروز شهادت سپهبد سلیمانی و شهادت حضرت زهرا(س)

تشریح برنامه های سالروز شهادت سپهبد سلیمانی و شهادت حضرت زهرا(س)

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹
دولت آبادی به برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سپهبد شهید سلیمانی در سطح کانون های مساجد اشاره کرد و گفت:پخت غذای گرم برای نیازمندان، تجلیل از خانواده معظم شهدا، اجرای سرود خیابانی و قرائت زیارت عاشورا در شب شهادت سپهبد سلیمانی برگزار می شود.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سپهبد شهید سلیمانی فرمانده ای بی نظیر و تاثیرگذار در منطقه و جهان بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح کانون های مساجد این استان اشاره کرد و گفت: پخت غذای گرم برای نیازمندان، تجلیل از خانواده معظم شهدا، اجرای سرود خیابانی و قرائت زیارت عاشورا در شب شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله این برنامه ها است.

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای محفل انس با قرآن به صورت مجازی، راه اندازی پویش مردمی «مرد میدان» و ده ها برنامه دیگر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح کانون های مساجد این استان انجام می شود.

 

**سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی سال ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ‌ماه 98 چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته ‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

پایان پیام/ 82