پيشتازي خراسان شمالي در ثبت فعاليت‌هاي اوقات فراغت

پیشتازی خراسان شمالی در ثبت فعالیت‌های اوقات فراغت

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۸
مدير ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي از پيشي گرفتن اين استان در ثبت فعاليت هاي اوقات فراغت كانون هاي مساجد كشور در سامانه بچه هاي مسجد خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «هاشم شیرازیان» گفت: بر اساس ارزیابی اولیه ستاد کانون‌های مساجد کشور و بررسی تعداد کلاس‌های اوقات فراغت ثبت شده در سامانه بچه های مسجد، خراسان شمالی در جمع پنج استان برتر قرار گرفت.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: استان‌های اعلام شده در دو بخش درصد تعداد ثبت فعالیت به نسبت تعداد کانون و درصد مشارکت کانونی در ثبت فعالیت، مورد ارزیابی قرار گرفته که این استان در بخش دوم و همراه با استان های اردبیل، جنوب استان فارس، آذربایجان غربی و لرستان به عنوان استان های برتر معرفی شد.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: بیش از 100 هزار کلاس و برنامه اوقات فراغت در این سامانه ثبت شده که سهم خراسان شمالی تا به اکنون هزار و 362 فعالیت و کلاس در محورهای قرآنی، فرهنگی و هنری و فعالیت های اجتماعی بوده و به ثبت رسیده است.

 

گفتنی است، سامانه بچه های مسجد با هدف ساماندهی و توسعه  فعالیت کانون های مساجد در فضای مجازی از سال 97 راه اندازی شده است.

 

 

پایان پیام